TEKST

Koduleht

Veebicopy‘il on üks oluline tunnus. Lühikesed laused. Keskmine veebilugeja suudab tähelepanu hoida 8 sekundit ja siis ta kaob. Tõenäoliselt loeb ta rohkem, kui oled kasutanud

  • pealkirju
  • tsitaate
  • nimekirju

Ärgem unustagem ka veebimaailma geomeetriareeglit: tekst ei tohi olla liiga pikk ega liiga lai.  Tekst peab sobituma disaini. Ja tähemärke ei tohi jääda ei puudu ega üle.

Kuid mis kõige olulisem – tekst peab lugejat kõnetama. Keerulistest asjadest lihtsalt rääkima. Tegudele kutsuma. Ja kui hästi läheb, siis ka inspireerima!

Sisuturundus

Sisuturunduslikke artikleid armastavad töötajad vahel isegi kirjutada. Nemad teavad ju teemast kõige paremini! See kõik oleks ju suurepärane, kui asjatundja tekst poleks tihti liiga põhjalik ja keeruline. Seepärast on copywriter see lüli, kes paneb sinu detailsed teadmised hästi mõistetavasse keelde.

Kuidas see toimub? Sõltuvalt sinu soovist võib copywriter sind intervjueerida, sinu enda tekste ümber kirjutada, või hoopis laiast maailmast lisamaterjali otsida. Ja muidugi pakub ta alati ka omalt poolt ideid.

Pressiteade

Tänapäeval saab pressiteatest tihti peaaegu muutmata kujul uudis. Seepärast tasub kirjutada köitev lugu, mis on kohe avaldamiseks valmis. Lihtne valem on selline: kes tegi? mida? kellele? kus? mis tulemusega? miks?.

Tegelikult on iga teemaga seotud põnevad inimesed, saavutused ja lood. Sündmused ja arengud. Leiame need üles ja aitame parimad hetked meediasse tuua.

E-kiri

Vanakooli-ekirja enam keegi naljalt ei loe – ega ka kirjuta. Aina enam näeb kiri välja nagu veebi maandumisleht. Siin on lühikesed sissejuhatused, tabavad pealkirjad ja visuaalselt kujundatud lõigud. Fotod ja lingid. Käehoidmine ja õlapatsutused. Ja vaikne lugeja suunamine selle juurde, mida sa ise temalt kõige rohkem ootad.

Kui on vaja e-kirjale kujundust ja see lõpuks ka toimima panna, teeme ka seda!

Tootetekst

Iga päev seisame silmitsi valikutega. Asju, mida osta ja teenuseid, mida tarbida, on lõputult. Kuidas nende vahelt ometi valida?

Hea tekst aitab põhjendada sinu toote või teenuse ainulaadset väärtust. Selgitada, kuidas see teeb tarbija elu paremaks. Ja teeb seda lihtsas, kõigile arusaadavas keeles.

Mõtleme sinu toodetele või teenustele silmatorkavaid nimesid ja mõnusaid seletusi. Olgu need siis mõeldud reklaamvoldikusse, veebilehele või otse toote enda peale.